Subject: KonkS eelnõu täpsustamine ning kaasamine
From: "Indrek Kukk | TGS Baltic" <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium"
Cc: <[email-masked]>,Allar Jõks
Date: Thu, 23 May 2024 11:32:19 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Justiitsministeerium on pöördunud 17.05.2024 kirjaga Riigikohtu,
Konkurentsiameti, Tartu Ülikooli ja Eesti Advokatuuri haldusõiguse
komisjoni poole seoses konkurentsiseaduse muutmise seaduse eelnõu 384 SE
täpsustamisega.

Olete palunud hiljemalt 22.05.2024 nimetada vastavate adressaatide poolt
esindaja, kes saaks osaleda eelnõu täpsustamises. Palun vabandust, et minu
vastus on viibinud. Advokatuuri haldusõiguse komisjoni esindajana soovin
osaleda mina, s.o vandeadvokaat Indrek Kukk. Samas juhin tähelepanu, et
eelnõuga on tegelenud veelgi põhjalikumalt Eesti Advokatuuri
konkurentsiõiguse komisjonist vandeadvokaat Martin Mäesalu ning Eesti
Advokatuuri põhiõiguste kaitse komisjonist Allar Jõks. Leian, et ka nemad
peaksid vastava soovi korral olema eelnõu täpsustamisse kaasatud.

Parimate soovidega

Indrek Kukk
Nõunik, vandeadvokaat

  <http://tgsbaltic.com/assets/Uploads/TGSbaltic-signature.jpg>

Ahtri 6a, 10151 Tallinn, Eesti
Mobiil +372 520 6097, telefon +372 626 4300
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://tgsbaltic.com/> tgsbaltic.com

Advokaadibüroo TGS Baltic AS on äritegevuse nõustamisele spetsialiseerunud
advokaadibüroo Baltikumis. Meie Eesti, Läti ja Leedu kontoris töötab üle
150 advokaadi.

Konfidentsiaalsusteade. Käesolev e-kiri ja selle manus(ed) on mõeldud
üksnes e-kirja adressaadile. E-kiri võib sisaldada teavet, mis on
privilegeeritud, konfidentsiaalne ja/või ei kuulu vastavalt kehtivale
seadusele avalikustamisele. Kui Te ei ole käesoleva e-kirja adressaadiks
või olete saanud e-kirja ekslikult, teavitame Teid, et igasugune e-kirjas
oleva informatsiooni avaldamine, kopeerimine, levitamine on rangelt
keelatud ning võib olla ebaseaduslik. Sellisel juhul palume Teil
viivitamatult teavitada saatjat ja kustutada see e-kiri ning manused oma
süsteemist. Täname.